2 Aralık 2017 Cumartesi

Wet N Wild Rujlarım

Herkese Merhaba..

Bugün sizlerle ilk postumu paylaşacağım için inanılmaz heyecanlıyım.

Çoğumuz likit mat rujları seviyoruz, hatta bayıla bayıla kullanıyoruz desem sanırım yanlış olmaz..

Fakat bazılarımız likit mat rujlar yerine, daha çok günlük olarak kullanılan klasik rujları tercih ediyor.

Aslına bakarsanız likit rujlara nazaran, benim de günlük hayatımda daha sık kullandığım ve çok çok sevdiğim 4 tane klasik rujum var :)

Başlıktan da anlaşıldığı üzere bu rujlar ''Wetnwild'' markasına ait. Renkleri ise şu şekilde;

Mocha licious
Standstorm
Bare ıt all 
In the flesh


Unutmadan belirtmek istiyorum, ''Wetnwild'' ürünleri ülkemizde sadece ''Gratis'' mağazalarında satılmaktadır. Özellikle indirim dönemlerinde mutlaka bakmanızı tavsiye ederim. Zira birçok ürünü de yüksek fiyatlı markalara eş değer gösterilmektedir.


Şimdi hep beraber dudaktaki duruşlarına bakalım :)


Wetnwild - Bare it all 



Wetnwild - In the flesh



Wetnwild - Standstorm





Wetnwild - mocha licious


Benim severek kullandığım ''Wetnwild'' rujlarım bu şekilde. Sizin favorileriniz nelerdir? Bu yayının altına yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle, şimdilik hoşçakalın.


6 yorum:

  1. Aramıza hoş geldin :) Çok seviyorum bu rujları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuk :)) evet bende çok beğeniyorum bu rujları

      Sil
  2. Bare it all favorim oldu güle güle kullan sana da çok yakışmış hepsi :)
    blogunu izliyorum sen de beni izlersen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Uygun fiyatlarıyla harika birer alternatifler bence ♥

    YanıtlaSil
  4. Renklerin hepsi birbirinden güzel ❤️

    YanıtlaSil